Home - Jabatan Perkhidmatan Awam



Yang Mulia,

(NAMA BAKAL PESARA)

Tarikh:

Awang/Dayang,

CUTI SEBELUM BERSARA

Sukacita dimaklumkan bahawa Awang/Dayang boleh memulakan cuti secara berterusan selama ………….. hari mulai ……………………………. hingga ……………………………, iaitu sebelum bersara wajib dari perkhidmatan dengan Kerajaan pada …………………………………………..

Sehubungan dengan itu, sukacita Awang/Dayang akan dapat menghubungi Unit Pencen dan Baksis, Jabatan Perbendaharaan satu (1) bulan sebelum tarikh persaraan wajib bagi mendapatkan Sijil Penyelesaian Hutang atau “Clearance Certificate”.

Urusan Pencen dan Baksis akan dihadapkan oleh Jabatan Perkhidmatan Awam kepada Jurukira Agung, Jabatan Perbendaharaan untuk tindakan selanjutnya.

Dalam kesempatan ini, saya dan keseluruhan pegawai dan kakitangan Jabatan ini sukacita merakamkan dan mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih diatas segala sumbangan khidmat bakti yang Awang/Dayang berikah selama berkhidmat dengan Kerajaan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam mulai ………………. hingga ……………… Semoga Awang/Dayang akan sentiasa di dalam keadaan sihat walafiat dan sejahtera serta berjaya dalam apa jua bidang yang akan diceburi nanti.

Sekian disampaikan.

“ Urustadbir Dinamik Ke Arah Kesejahteraan Negara “

“Tanpa Jenayah Masyarakat Aman Damai”

[ ]

Pengarah Pentadbiran

b.p. Setiausaha Tetap

s.k.

➢ Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam

➢ Jurukira Agung

➢ Juruaudit Agung

-----------------------

[pic]

................
................

In order to avoid copyright disputes, this page is only a partial summary.

Google Online Preview   Download