Am plecat pe drum la 8:00 cu masinile personale 3copii ...

Jurnal de calatorie

Din Tg-Jiu am plecat pe drum la 8:00 cu masinile personale,3 copii intr-o masina. Unii eram nerabdatori alti umpic speriati.Ajungem la Deva pe la 14:30.Drumul a fost bun.Acum asteptam trenul.Mergem cu trenul pana la Viena si de acolo luam altul.Ne va lua cam 2 zile pe drum, dar macar ne vom distra.In sfarsit am ajuns.

E super orasul.Atmosfera,oamenii par toti in regula.Ajungem la hotel si e foarte

frumos.Ne luam cheile si ne intrecem pana la camere.Stam 3 in camera.Ne ducem si facem fiecare cate un dus dupa care coboram la masa.Nu comandam cine cum vrea,ci toti.Ne place ca e prima masa impreuna.Doamna cheama chelneru,iar acesta ne ia comanda.

Mancam si ne ducem in camere sa dormim.Ne trezim aproape pe seara si ne-am plimbat prin oras.

Maine avem o zi incarcata.Ne trezim la7:00 si mergem la masa.Dupa ce mancam mergem la un muzeu istoric.Putine lucruri nu le-am inteles,dar ne-a mai explicat doamna.

Dupa aceea am fost la castelul din Regesburg.Am cumparat multe suveniruri pentru cei dragi.Totul ne-a luat 3 ore.Ajungem la hotel,sa ne schimbam ca eram transpirati.Se facuse ora 12:30,acum mergeam sa inotam,timp de o ora. A fost super la piscina.Ne-am dus la hotal sa ne odihnim,dupa care am mers la masa.Acelasi chelner care ne-a mai luat comanda,ne-a luat-o si acum.Doamna a comandat mancarea,iar noi ne-am comandat singuri sucurile si pentru noi a fost usor,dar pe unii i-au cuprins emotiile.

Mancam si spunem in germana toti “Masa a fost gustoasa”.Ne ducem in camera si vedem ca ceasul s-a facut 17:10.Ne mai plimbam prin oras.Noaptea orasul parca ar fi un basm.Luminile erau foarte frumoase si stelele se vedeau super.Am ajuns la hotel la 20:00.Ne vom duce la culcare,dar nu inainte sa ne spalam pe dinti.

Ne trezim la acceasi ora ca in ziua precedenta.Mergem sa luam masa.Acum doamna ne lasa sa comandam ce vrem,dar toti am comandat la fel.Mergem la catedrala din Regensburg unde a fost cel mai bine.Am inteles tot ce ne-a explicat ghidul.Dupa ce am plecat de la catedrala am fost la o gradina zoologica,unde ne-am simtit excelent.Animalele de acolo sunt invatate cu oamenii.Am plecat sa vizitam un pod foarte important.Noi ne ducem la un restaurant de data asta si mancam.Dupa ce am mancat am fost la un parc de distractii unde ne-am facut prieteni.Totul e frumos in Regensburg.Ne-a fost umpic greu sa vorbim cu ei,dar ne-am descurcat.Seara am mancat la hotel si ne-am culcat.

Mai avem o zi.Acum ne trezim de dimineata si sarim peste masa.Aproape toata ziua am fost sa vedem si sa invatam lucruri.Am facut un popas la o cofetarie unde am mancat niste prajituri de nu ne mai opream.Mergem sa mancam pranzul si ne ducem la piscina.Seara dupa ce am mancat ne-am culcat devreme.Ne trezim la 4:00 si plecam la gara.Reluam traseul si ajungem la Simeria.

Acum ne revedem parintii si le dam suvenirurile care le-am luat.

Link-uri:

................

In order to avoid copyright disputes, this page is only a partial summary.