JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT



JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT

KEMENTERIAN PEMBANGUNAN WANITA, KELUARGA DAN MASYARAKAT

KENYATAAN TAWARAN

Tawaran adalah dipelawa daripada syarikat-syarikat tempatan yang berdaftar dengan KEMENTERIAN KEWANGAN yang masih sah tempohnya di bawah Kod Bidang : 221001 dan 221002 bagi menyertai sebut harga berikut:

NO. SEBUT HARGA : TSPBG:SH/02/2017

TAJUK SEBUT HARGA : Perkhidmatan Mencuci Dan Membersih Bangunan Dan Kawasan Di Taman Seri Putri Batu Gajah (TSPBG) – Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri Perak Bagi Tempoh Dua (2) Tahun

TARIKH BUKA : 07 Jun 2017 (Rabu)

TARIKH TUTUP : 20 Jun 2017 (Selasa)

2. Dokumen Sebut Harga boleh diperoleh mulai 07 Jun 2017 di Laman Web Perolehan . Syarat wajib hadir ke taklimat yang akan diadakan seperti ketetapan berikut :

Tarikh : 13 Jun 2017 (Isnin)

Masa Pendaftaran : 10.00 pagi – 10.30 pagi

Masa Taklimat : 10.30 pagi

Tempat : Taman Seri Putri

(Jabatan Kebajikan Masyarakat)

Batu 1, Jalan Pusing

31000 Batu Gajah, Perak

3. Mensyaratkan bahawa syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan. Hanya penama di dalam Sijil Kewangan sahaja di ambil kira untuk pendaftaran taklimat. Pembekal dikehendaki membawa cop syarikat, kad pengenalan dan satu salinan Sijil Kewangan semasa sesi taklimat.

4. Syarikat mestilah berdaftar dengan ePerolehan dan eP-enabled. Syarikat perlu mengunci masuk cadangan tawaran teknikal serta cadangan tawaran harga ke dalam sistem ePerolehan. (Tawaran yang tidak dihantar melalui Sistem tidak akan diperakukan).

5. Dokumen Sebut Harga yang telah lengkap diisi perlu dihantar secara manual dan dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga di Unit Pentadbiran, Taman Seri Putri Batu Gajah sebelum jam 12.00 tengah hari pada 20 Jun 2017 (Selasa). Tawaran yang lewat tidak akan diterima.

................
................

In order to avoid copyright disputes, this page is only a partial summary.

Google Online Preview   Download